morning,my love

Demolition Lovers - My Chemical Romance

Hand in mine, into your icy blues

我们手牵手,走向远处
And then I'd say to you we could take to the highway
接着我会说我们能走到高速公路
With this trunk of ammunition too
带着整卡车的军火
I'd end my days with you in a hail of bullets
有你在身边我愿意在枪林弹雨中死去

I'm trying, I'm trying
我在尝试,在尝试
To let you know just how much you mean to me
让你知道你对我有多重要
And after all the the things we put each other through and
经历了许多事情后我们彼此了解,而且

I would drive on to the end with you
我愿意陪着你一直开着车到尽头
A liquor store or two keeps the gas tank full
一两个加油站来保证油箱是满的
And I feel like there's nothing left to do
我感觉除了向你证明自己和开车
But prove myself to you and we'll keep it running
再也没有事情应该做

But this time, I mean it
这次,我是认真的
I'll let you know just how much you mean to me
我会让你知道你对我多么的重要
As snow falls on desert sky
雪花飘落在沙漠上空
Until the end of everything
直到万物湮灭
I'm trying, I'm trying
我在尝试,在尝试
To let you know how much you mean
让你知道你对我多么的重要
As days fade, and nights grow
白天远去,夜晚到来
And we go cold
我们有点冷了

Until the end, until this blood
直到尽头,直到这血液
Until this, I mean this, I mean this
直到这里,我就是这个意思,这个意思
Until the end of...
直到尽头

I'm trying, I'm trying
我在尝试,在尝试
To let you know how much you mean
让你知道你多么的重要
As days fade, and nights grow
随着白日消逝,黑夜渐近
And we go cold
我们变冷

But this time, we'll show them
但这次,我要让他们知道
We'll show them all how much we mean
我们要让他们知道我们多重要
As snow falls on desert sky
随着雪花在沙漠上空飘落
Until the end of every...
直到尽头

All we are, all we are
我们所有的,所有的
Is bullets I mean this
就是子弹,我认为

All we are, all we are
我们所有的,所有的
Is bullets I mean this
就是子弹,我认为

All we are, all we are
我们所有的,所有的
Is bullets I mean this
就是子弹,我认为

All we are, all we are
我们所有的,所有的
Is bullets I mean this
就是子弹,我认为

As lead rains, will pass on through our phantoms
开始雨会透过我们的幻影

Forever  forever
永远!永远!
Like scarecrows that fuel this flame we're burning
我们就像熊熊燃烧的稻草人
Forever and ever
永远!永远!
Know how much I want to show you you're the only one
记得我多么想告诉你你是我的唯一
Like a bed of roses there's a dozen reasons in this gun
在万千玫瑰中,枪才是唯一的真理

And as we're falling down, and in this pool of blood
当我们在血泊中,慢慢倒下
And as we're touching hands, and as we're falling down
当我们牵着手,当我们倒下
And in this pool of blood, and as we're falling down
在这血泊中,当我们倒下
I'll see your eyes, and in this pool of blood
我看到你的双眼, 在这血泊中
I'll meet your eyes, I mean this forever
我遇到你的双眼,我是认真的,永远


评论